Każda firma, niezależnie od wielkości i branży, w której działa, powinna świadomie budować rozpoznawalność swojej marki. Do najważniejszych czynników decydujących o tym, czy Twoja usługa lub produkt odniesie sukces na rynku, zalicza się dobra reklama. Jedną z popularnych form promocji jest produkcja gadżetów dla potencjalnych klientów czy kontrahentów. Wybór takich akcesoriów nie może jednak być przypadkowy. Muszą wpływać korzystnie na obraz marki, a jednocześnie być praktyczne, by dobrze i długo służyć obdarowanej osobie. Właśnie takie są wielorazowe opakowania zero waste dla biznesu.
Zrównoważony biznes – wielorazowe opakowania zero waste
Era tanich, plastikowych długopisów czy innych gadżetów z nieekologicznych materiałów dobiegła końca. Firmy idące z duchem czasu koncentrują uwagę na rozwiązaniach przyjaznych dla planety. Działania z zakresu CSR są wpisane w misję każdej nowoczesnej firmy – nie tylko korporacji o międzynarodowym zasięgu. Zatem jakie gadżety reklamowe są godne uwagi?
Wielorazowe opakowania zero waste dla biznesu są mocną konkurencją dla innych produktów reklamowych, które do niedawna dominowały na rynku. Torby z materiału i woreczki ze ściągaczami są produkowane z różnych materiałów: bawełny, lnu, juty, satyny, weluru czy materiału non-woven (włókniny polipropylenowej, fizeliny, wigofilu). Sakiewki mogą mieć różne kształty, kolory i rozmiary. Tekstylne woreczki i torby, w odróżnieniu od plastikowych, są biodegradowalne, antyalergiczne i w pełni naturalne. W procesie ich produkcji nie biorą udziału żadne substancje, które mogłyby w jakikolwiek sposób negatywnie wpływać na stan środowiska.
Torby i worki z naturalnych tkanin mogą służyć jako gadżety reklamowe albo zastępować klasyczne opakowania produktowe. Świece sojowe będą się pięknie prezentować w woreczku z organzy, a biżuteria, kosmetyki albo ręcznie szyta bielizna – w miękkiej, satynowej sakiewce. Z kolei do ekologicznych miodów, syropów czy innych przetworów polecamy woreczki lniane lub jutowe. Odpowiednio dobrane opakowanie podkreśli walory produktów i zapewni konsumentowi lepsze doświadczenia zakupowe. Wielorazowe opakowania zero waste mogą też być wzbogacone o sezonowe dekoracje. W okresie świątecznym warto stawiać na dodatkowe nadruki i aplikacje podkreślające wyjątkowość i sezonowość produktu.
Personalizacja woreczków
Woreczki i torby mogą być doskonałym nośnikiem reklamy dla Twojej marki. Jedyne, co musisz zrobić, aby przekształcić zwyczajną torbę na zakupy czy organizer do szafki w atrakcyjny gadżet promocyjny, to odpowiednio je opisać. Wybrane akcesoria z tkaniny mogą zostać wzbogacone o dowolny napis lub grafikę. Możesz umieścić na torbach logo Twojej firmy, jej motto czy humorystyczny obrazek. Stosowanie innowacyjnych metod druku sprawia, że naniesiony obraz jest w pełni wyraźny, a kolory – nasycone.
Jak wykorzystać ekologiczne gadżety reklamowe?
Tekstylne akcesoria z pewnością zostaną dobrze wykorzystane przez obdarowane osoby. W jaki sposób? Oto przykłady zastosowań ekologicznych toreb, opakowań i woreczków z logo Twojej firmy.
-
Wytrzymałe, odporne na duże obciążenia bawełniane torby wielokrotnego użytku znakomicie zastępują jednorazowe „foliówki” podczas zakupów.
-
Sakiewki można wykorzystać do organizacji szafek w kuchni. Zamykane na ściągacz woreczki zastąpią oryginalne opakowania i plastikowe pojemniki przeznaczone do przechowywania produktów sypkich (kaszy, cukru, mąki, ryżu), makaronu, suszonych grzybów, ziół, przypraw czy herbaty.
-
Woreczki z lnu zabezpieczą pieczywo przed wysychaniem.
-
Woreczki z organzy ochronią owoce przed muszkami owocówkami.
-
Tekstylia będą oryginalną dekoracją pomieszczeń (na przykład jutowe worki mogą zastąpić klasyczne osłonki na donice).
-
Woreczki w różnych kształtach ułatwią pakowanie walizki na wakacyjny wyjazd (zabezpieczą delikatne przedmioty – na przykład biżuterię czy kosmetyki).
Artykuł sponsorowany